Tuesday, March 1, 2011

bila penyakit malas datang tiba tiba

pagi pagi lagi datang semangat berkobar kobar...
semangat nak siapkan sudut penyelidikan kononya...
sampai sampai trus bukak sandal pegi pakai selipar jepun..sebab nak panjat panjat kan..
tapi terpakai baju kurung..kain plak agak sempit...memang kalu agak2 salah langkah sket,bole terjatuh terduduk gitu...wuu..jatuh bajet ayu.sebab pakai baju kurung.

sebelum tampal mestila aim segala hasil tampalan cukup cukup..sebab saya planning nak tampal di hujung hujung sudut...kalu tak cukup ingat nanti balik nak tambah lagi bahan tampalan..
sedang menampal en reduan masuk..aaiisshh..dari mencangkung terus duduk bersila ats meja tu...lepas tu siap cakap slow2..
."en reduan jangan pusing tau...saya nak turun meja..."

skali....pap!!!saya bukan turun selow2..saya lompat rupenya..nasib xtergelongsor meja plastik tu..=p..hilang trus bajet ayu~

sekali tampal tampal nampak sangat kosong...
terus tiba tiba rasa panas jek..
tiba tiba lenguh lenguh sendi
hah sudah!!dia mai daaaahhh~~
okey..saya dah malas...nak berhenti terus.....saya betul dah malas..
tapi belum siap.....macamane???dinding tu...sumer orang boleh nampak...

lepas agak2 macam dah okey sikit saya terus kemas kemas barang...chioww betttey~~



sebelum


selepas




 hahahhahah~~~huduh giler...
serius macam tampal dinding budak tadika...
childish kan??
dahla sebelah jek...sebelah lagi kosong
dan saya dah tak pikir pun nak buat yang sebelah lagi


saya dah malas....bye.Boring.

No comments:

Post a Comment