Monday, February 28, 2011

Gelang kcingg kcingg

masa saya tengah sibuk "buat-buat sibuk" mengira segala stopping power dan PDD tadi,one of the lecturer masuk bilik saya..
sebenarnye dia ade kelas di  level bawah and just stopped by just to say  hye..bagus kan...


berborak -borak sekejap dengan dia..ok..topik dirasakan sungguh dewasa sebab dah boleh bergelak ketawa dengan lecturer yang dulunya juga pernah mengajar saya..eh dulu nak tegur lecturer pun segan lah~saya bukan kaki ampu tau~~wuwu~

miss ** : eh gelang awak..awak still pakai gelang yang macam tu ek??
saya:  a'ah miss...sebab saya suka jek..kalu tak penuh gelang ditangan macam xlengkap jek..
miss ** :  saya dulu pun pakai masa saya jadi student..tapi sekarang saya tak pakai la..
saya: ooyek???hehe...saya nih still jugak mcm budak2..xleh nak bergaya matured la...hehe



ok ok...nak tau ke gelang ape yang saya pakai tu???



heheh~

tada!!gelang keling yang orang memang pakai banyak banyak tu..beli harga 5 hinggit jek kat tempat booth thai kat kbmall tu...teeeee..




ngee...pastu nak pakai mesti banyak2..dahla sekali harung dengan jam sekali...sila abaikan nombor2 dikertas,,,ye,,,saya sedang mengira stopping power dengan rumus panjang berjela...saya kan ahli fizik..=p


Sebenarya gelang2 nih dah sangat lama..dah 3-4 thun lepas kot saya beli..tapi saya masih pakai sebab saya suka..sebab utama saya suka

- materialnya adalah sangat ringan
- best boleh pakai banyak banyak.kalu gelang besar besar material steel plak mestilah saya xboleh pakai banyak sebab berat~
- mengeluarkan bunyi kcing kcing apabila berlaga sesama sendiri dimana saya akan sedar yang saya sedang memakai gelang~~ngee~



p/s: betul ke pakai gelang macam tu nampak macam budak budak hingusan lagi?tak seswai ke untuk saya yang bekerja akan berhadapan dengan pelajar-pelajar di mana pelajar akan pikir saya masih budak budak dan xmau dengar cakap saya...
erk???kalu masuk education field sume kene jadi skema ke???
seriously kdg2 saya rasa seronok bekerja bila pelajar panggil saya cik shazleen/ miss leen/cik leen....kalu drg pgl kak leen trus rasa 'eh korang pegi buat sendiri semua jgn tanya akak'..terus bajet senior..
yer..saya dulu adalah senior diorang..dan sekarang saya adalah staff...sudha berbeza bukan?sebab dah rasa erti tanggungjawab..apepun..saya suka kerja saya..peace!

No comments:

Post a Comment