Tuesday, March 8, 2011

CERITA minggu ini

ahad
serius sungguh stress hari ahad
dengan student wat hal..wei!awat korang heat up sampai 650c?
dengan encik pegawai sains mengamuk lagi...
serius mende dah nak jadi kan....kalu bukan salah kite pun tetap akan disalahkan juge...
balik rumah dengan perasaan tak puas hati..
okeyla...saya dah malas peduli pasal oven tu..kejap lagi student nak gune...encik tengokla sendiri
maybe mende tu akan okey okey saje bile dengan dia...
alat tu tak suke saya kot...sobsss~
sungguh la malu bile termenangis depan kak ida..
serius saya rasa benda tu memang tanggungjawab saya.
tapi tak perlu kot nak persoalkan saya kenapa saya xtunggu setiap saat..
saya dah tunggu dekat 5 jam kot dari pagi...takkan la sebab saya tinggal 10 min dan mende tu terjadi,trus nak pelepap lepas ats muka saya?
saya pun manusia biase...perlu makan..perlu ke tandas!!perlu jugak gerak sana sini memandangkan saya dpt byk tugas xsepatutnya seperti pegi booked bilik gan AVA,pergi amik cenderahati bagai....
eh..kalu boss suh saya tak kisah la....sebab die boss saya...
kalu kamu pensyarah pun,kamu tetap bukan bosss saya kan...
cepat pegi tengok carta organisasi!!~
baik saya buat kira kira dari saya mengadap mende2 nih sume .serius!

isnin
semua macam xde apa2 terjadi..
semua masuk sengeh2..
students pun masuk dengan rasa tak bersalah
ikut hati terus rase nak kunci pintu diam diam..

eh!tak boleyyyyyyhh!~

kang ade org persoalkan pulak kenapa saya tutup pintu?busy ke?
memang saya busy...ada mende saya nak buat..tolong jangan persoalkan apa kerja saya buat
sebolehnya saya takkan duduk goyang kaki..sebolehnya saya tak mau makan gaji buta,,
jangan risau!encik penyibuk!~


hari ni selasa...
entah macamana hari ni akan berakhir






saya memang suka kerja saya.....tapi agak stress bila kerja ditempat yang kita belajar dulu..dimana semua masih anggap kita nih mcm zaman student dulu even gred kita tak sama pun.....tapi nak buat macamana....sabar sajelahhhh~

No comments:

Post a Comment