Monday, February 28, 2011

tudung awning

dari dulu lagi..dari zaman kemunculan tudung awning nih lagi,saya memang xberapa gemorr~~


sebabnyee~

memang x seswai la saya pakai..serius kalu pakai terus kuar gaya makcik makcik...hehe..sebab tu mmg xpenah berani mencuba pun nk pakai..eh eh bukan lah saya bermaksud orang yang pakai tudung awning nih gaya makcik makcik...bukan...orang lain pakai memang la jadi sangat cantik..terkedip kedip mata tengok...tapi bile saya pakai, terus la jadi mcm ibu-ibu...heheheh~
sebab tu saya lagi suka pakai shawl yang terus terlepek kat muka tu even muka besar pun,tapi nak jugak gaya macam orang-orang muda....."hello...dah dah masuk 25 pun still xmengaku hampir makcik"....


tapi bila tengok orang lain pakai jadi cantik-cantik dengan segala pesen keluar...rozita che wan la...itu la ..ini la,kadang -kadang saya terasa juga nak pakai...tapi selalu berkobar kobar kejap jele...asal tengah gosok tudung jek kobar-kobar tu datang....esoknye..tudung bawal tu tu jugak yang menjadi idaman hati pegi keje kang.....sebab selepas pakai jek saya rasa saya jadi ustazah dan muka ibuk ibuk...muka jadi baik pulak...
kadang-kadang pegi keje pakai tudung awning,siap2 sekali gan tudung bawal dah siap iron..dah siap siap parking kereta,belum pun sampai bilik ,saya dah berhenti toilet gi tukar tudung bawal...
confident level adalah sangat rendah disitu..

TAPI

pagi tadi..saya telah mencuba untuk memakai tudung awning tanpa bawak tudung bawal spare...haha~sah sah la saya xboleh tukar dah....


nak tau ape hasilnya??

nak tengok makcik tak??

jeng...jeng jeng....



AMARAN KERAS: GAMBAR ADALAH SELF-TAKEN..maka terus menjadi syok sendiri...




hye makcik!

tadaaaaa~~sungguh la makcik kann??pipi tembam



motip: mengecikkan pipi..
aihh..mencik plak tengok gamba nih..gellli u~




antara dua diatas...saya prefer bertudung bawal....uhu~~



No comments:

Post a Comment